خرید قسطی فرش ماشینی؛ فرش نگین مشهد هلال برای راحتی شما عزیزان خرید قسطی فرش را در نظر گرفته است. شما خریداران می توانید از شرایط اقساط ۳۶ ماهه بدون پیش پرداخت و ضامن استفاده کنید و تا سقف ۵۰ میلیون تومان خرید خود را انجام دهید. برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۶۰۷۸۰ و ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ یا شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید.
برای خرید اقساطی فرش می توانید به صورت حضوری در نمایشگاه فرش نگین مشهد هلال واقع در شهرستان آران و بیدگل و یا مراجعه به نمایندگان ما در شهرستان ها اقدام به خرید خود کنید. همچنین برای آسایش شما امکان خرید اینترنتی فرش نیز محیا گردیده است. تفاوت خرید اقساطی فرش با خرید نقدی در خرید نقدی فرش شما از تخفیف بیشتری برخوردار هستید و در خرید قسطی فرش حداکثر با توجه به زمان اقساط که ۳۶ ماهه است شامل افزایش ۱۵% می گردد.
همچنین از این مزیت برخوردارید که فرش قسطی خود را بدون پیش پرداخت خرید می کنید و ماهانه با پرداخت مبلغ کمی از فاکتور خود از آسایش بیشتری در خرید فرش برخوردار می شوید. برای اطلاع از قیمت فرش نگین مشهد هلال می توانید با ما در تماس باشید. به طور کلی برای بافت این فرش لوکس از دو نوع نخ خاب اکریلیک و نخ هایبالک هیت ست شده استفاده می شود . این نوع نخ ها بیشتر در فرش های اکریلیک مصرف میشود اما در قالیهای پلی پروپیلن و BCF، نخ تار از همان جنس نخ پرز (یعنی نخ BCF) استفاده میشود که علت آن ارزانتر بودن این نوع نخها میباشد. اینها نشان میدهد که ریشههای حرکتهای ادبیِ موسوم به وقوعگرایی و واسوخت را باید در نخستین دهههای شکلگیری غزل فارسی سراغ جست. فرش گبه که در گذشته معمولاً توسط زنان بافنده روستایی و عشایر بافته میشد، با الهام گرفتن از جانداران و اشیایی که در اطراف بافنده وجود داشت نقش میگرفت که اولین و مهمترین شناسه این فرشها، طرحهای انتزاعی و سادهای است که زیبایی فرش را دو چندان میکند. فرش 1000 شانه تراکم 3000 است یعنی که تعداد 1000 گره در یک متر از عرض فرش و 3000 گره در یک متر از طول آن بافته شده است که به ترتیب شانه و تراکم فرش ماشینی می گویند .
«در پیشدرآمد رمان، با عنوان «چهار مادران هجران» به چهار فرشته (الگوهای سامی: جبرئیل، میکائیل، اسرافیل و عزرائیل) اشاره میشود که در بین آنها، چهارمین به توفیقی دست مییابد و علیرغم میل خاک به انسان تبدیلش میکند.» (تسلیمی، 1388: 258). در واقع، این قسمت نوعی براعت استهلال است که مخاطب را با فضای حزنآلود و اندیشة اصلی رمان آشنا میکند. از آن جمله میتوان به مقالۀ «دربارۀ فعلهای جعلی در زبان فارسی» (صادقی، 1349) و در استعمال باید در فارسی امروز» (باطنی، 1354) و نیز «استفاده از اشتقاق در واژهسازی علمی» (همو، 1372) اشاره کرد. 10ـ ارسلان تاش (Arslantaş): ارسلان تاش در نزدیکی روستای ینی کوی، در دارنده قرار دارد (Loyd,1952: 27). معبدF در دامنة شرقی و به صورت جنوبشرقی ـ شمالغربی ساخته شده، ابعاد کلی آن 17x20/11 و ابعاد سالن اصلی10x10/7 متر و ورودی آن نیز از جانب جنوب شرقی است. در نتیجه همین نفوذ در مردم، راههای درمان نامعقولی وجود داشت به عقیدة ایشان، بیماری از آن پیش میآمد که بر اثر گناهی که مریض مرتکب شده، شیطان به جسم او در میآید به همین ترتیب پایه معالجه بر خواندن عزایم و اوراد و سحر و جادو قرار داشت (دورانت،1381: 304). شباهت این عقیده کهن بینالنهرین و ایرانی باستان با داستان مرزباننامه کاملاً مشهود است؛ دیوی در قالب پسری وارد میشود و او را بیمار میکند، به طوری که همه پزشکان از درمان آن باز میمانند.
7ـ دموز تپه (Domuztepe): دموز تپه در قسمت جنوبی ترکیه واقع شده است (Madrigal, 1998: 30; Campbell, 2008: 13). بنایی که در این محل با شیوة ساخت بیت هیلانی ارائه شده، شامل معبدی است که در قسمت مرتفع شرقی قرار گرفته است. 2ـ6ـ بیت هیلانی6: (معبدIa): بیت هیلانی6، در معبدIa واقع شده است؛ ابعاد کلی آن 25×40 و ابعاد سالن اصلی 6×60/12، میباشد، ورودی آن از سمت جنوبشرقی است که دارای دو دروازة ستوندار پشتسرهم است؛ یعنی دروازة ورودی با یک ستون گرد و سپس با عبور از آن، سالن فرعی، و در نهایت، ورودی دیگر با دوستون، و بعد از آن، فضای سالن اصلی قرار دارد. 2ـ5ـ بیت هیلانی 5:(معبدII): بیت هیلانی 5 که از لایة دوم بهدست آمده، معرف معبدی است که بهصورت جنوبشرقیـشمالشرقی بنا شده است؛ ابعاد کلی آن، 26×40، و فضای داخلی معبد 80/5×20/12 متر است. برخی از محققان، آناتولی را منشأ گسترش این نوع معماری دانسته و در راستای ادعای خود دلایلی را عنوان میدارند؛ بوسرت، با بررسی متون آشوری و فرم خاص بیت هیلانی و همچنین نگاهی ژرف به متون هیتیتی اثبات میکند که منشأ بیت هیلانی را باید در بغازکوی و آناتولی جست؛ اما در نهایت، با بررسیهای کورت بیتل و ناومن و همچنین حفاریهای تیلمن هویوک (Tilmen Höyϋk) در عصر برنز میانه 2، معبدی هویدا شد که به تمام این معماها پایان داد و به نتیجهای مشخص رسید و در نهایت، سرزمین آناتولی به عنوان منشا این معماری، معرفی شد.
این معبد که در گزارش حفاری با اطاق 65 معرفی شد و بعدها به بنای e معروف گردید، دارای سبک خاص بیت هیلانی در معبدسازی است (Rösner,1991:77). 2ـ1ـ بیت هیلانی 1: (معبدa): اولین نمونة بیت هیلانی، با نام بیت هیلانی a درلایة چهارم اللخ و در قصر نیغمپا (Niqmepa) در حفاریهای وولی، درسال 1947، بهدست آمد (پلان-2). محصولات فرش نگین مشهد قرار داده شده توسط کارخانه نگین، در انواع مختلف ارائه می دهد که بسیار متنوع است و هر مشکل پسندی را راضی می کند. همچنین سبکتر بودن گبه ماشینی نسبت به دستباف یک امتیاز است که هم برای جابه جایی کار را بسیار آسانتر می کند و در هنگام شستشو یک امتیاز محسوب می شود. در انتهای سالن اصلی سکویی برای قرارگیری مجسمة خدا و در جلوی آن اجاقی گرد شناسایی شده است. اتاقهایی پیرامون سالن اصلی معبد وجود دارد؛ این اتاقها کوچک هستند، اما گویا برای استحمام و انبار استفاده میشدهاند.
اطراف این محل، اتاقهایی برای شستوشو و استحمام تعبیه نشده است، ولی تعبیهشدن پلکانی پس از ورودی اصلی در سمت راست سالن، که راه دسترسی به دیگر طبقات را مشخص کرده و از طرفی، قطر پی دیوارها که ضخامتی بالای 2 متر دارند (پلان-2)، دلیل اثبات وجود طبقات دیگر در این بناست (Callaway, 1965: 20). قدمت این بنا را بین 1400 تا 1500 پیش از میلاد تعیین نمودهاند (Ibid,21). بعد از این دالان، وارد سالن فرعی که شبستانی عرضی است، میشویم که دو طرف آن را اتاقهایی تشکیل داده است (Orton, 1980 : 87). از این اتاقها راهی برای دسترسی به دو سالن طولی کناری وجود دارد. مجموع نمرات هر کدام از ابعاد یاد شده، شاخص سرمایه اجتماعی را تشکیل داده اند. همچنین شعر حجم به دنبال فصاحت نیست و معنی را در اختیار تعهد قرار نمیدهد. تولان مینویسد: «کانونیسازی اصطلاحی است که ژرار ژنت برای انتخاب اجتنابناپذیر و منظری (محدود) در روایت برگزید. در قسمت درب ورودی این معبد، پیکرهای سنگی شیرهایی از سنگ صابون صورتی وجود داشته است که نمونة آن در بیت هیلانی دیگری دیده نشده است. واخت اسموتح (F.Wachtsmuth) زبانباستانشناس آلمانی، بیت هیلانی را یک آفرینش از فرهنگ میتانی تلقی میکند (Rainey, 1970:128). اولمن (Oleman) با توجه به نمونههایی که از قبور مصری و معماری صخرهای مصر و همچنین تنها نمونة بیت هیلانی مصر که در دوران آمن هوتپ دوم بهدست آمده است، پیشینة بیت هیلانی را نشأت گرفته از مصر میداند (Özgϋç, 1951: 59). اما میدانیم معماری صخرهای را نمیتوان بیت هیلانی دانست، چراکه در تعریف بیت هیلانی و معنایی که از آن استنباط میشود، نمیگنجد.